امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403 http://funandlecture.cloob24.com
0
من قبلاً یک پاور پوینت از قانون جذب رو قرار دادم اما بنا به دلایلی تصمیم دارم دوباره این قانون را برای شما عزیزان توضیح بدم:

قانون جذب از نظر علمی

مواردی وجود دارد که داشتن تصوری مثبت یا منفی منجر به رویدادهای متناظر – معمولاً در بدن خود انسان – می‌شود.

در واقع قانون جذب یک قانون ثانوی است و قانون اصلی قانون ارتعاش است. به این صورت که هر چیزی که از انرژی ساخته شده باشد (البته به گفته فیزیکدانان بخش عظیمی از هستی را جسم تاریک تشکیل داده است که ماهیت آن هنوز مشخص نیست)مشابه خود را جذب می‌کند. هر چیزی در این دنیا دارای فرکانس مختص به خود است و وقتی انسان در مورد چیزهای مختلف اعم از پول، روابط خوب، سلامتی، فقر، روابط نابسمان، بیماری. تمرکز می‌کند همان‌ها را نیز جذب می‌کند و این از طریق ذهن و احساسات انسان امکان‌پذیر است.

روند کار قانون جذب:

  • تجسم:برای تجسم انسان باید از ذهن خود استفاده کند. مجسم کردن خواسته، که الان از آن اوست و با آن کاری انجام می‌دهد و از داشتن آن لذت می‌برد، انگار همین حالا خواسته اش را دریافت کرده است.
  • احساس:همراه با تجسم انسان باید احساس فوق‌العاده‌ای در مورد خواسته اش داشته باشد، یک نوع احساس شور و شوق همراه با لذت (عشق)که تمام اینها توسط ذهن انسان امکان‌پذیر است. بدین ترتیب انسان فرکانس ارتعاشی ایجاد می‌کند که خواسته خود را مانند آهنربا جذب می‌نماید.
  • دریافت:بدین ترتیب قانون جذب از طریق نیرویی طبیعی، مرئی و نامرئی کار می‌کند تا انسان را از طریق شرایط و رویدادها به خواسته اش برساند.

بخشی از سخنان باب دویل در فیلم راز

از نظر علمی، جذب کردن چیزی بزرگ با دریافت کردن چیزی کوچک هیچ تفاوتی ندارد.

عالم هستی بدون کمترین تلاشی تمامی کارها را انجام می‌دهد. چمن‌ها برای رشد به تلاشی نیاز ندارند. بلکه این طرح عظیم و خارق العاده ی عالم هستی است. همه چیز به این بستگی دارد که در ذهن ما چه می‌گذرد. تفکر ما به گونه ایی است که برای کاری بزرگ زمانی زیاد و برای کاری کوچک زمان محدود در نظر می‌گیریم. اینها قوانین ما هستند که بدین شکل تعریفشان می‌کنیم. زمان واندازه هیچ مفهومی برای عالم هستی ندارد. به دست آوردن یک دلار هیچ تفاوتی با کسب یک میلیون دلار ندارد. جریان واحدی در کار است. از آنجایی که ما یک میلیون دلار را زیاد و یک دلار را کم می‌دانید، یک میلیون دلار دیر تر و یک دلار بسیار زودتر به دست ما می‌رسد.

چرخه ی هفت گانه ی قانون جذب(کار هایی که باید برای جذب کردن انجام بدیم)

 
1-ذهنتو آروم کن.برای 10 تا 15 دقیقه تمرکز کن.انجام این کار قدرت ذهنتو افزایش می ده و به حالت آرامش می ری.این مرحله اختیاریه اما توصیه می کنم که انجامش بدی.
2- مطمئن شو که دقیقا چه چیزی می خوای و وقتی تصمیم گرفتی،دیگه شک نکن
به یاد داشته باش تو درخواستی رو به کائنات می فرستی که از افکارت ساخته شده و کائنات به افکارت و به ویژه احساسات مثبت هماهنگ با افکارت پاسخ می ده.دقیق بدون که چی می خوای.اگر درخواستت شفاف و مطمئن نباشه،کائنات یه" فرکانس "مبهم رو دریافت می کنه و نتایج ناخواسته ایرو برای تو ارسال می کنه.پس مطمئن شو که به درخواستت اشتیاق قوی داری.
3-از کائنات درخواست کن
یه تصویر از چیزی که می خوای به کائنات ارسال کن.(با ذهن)کائنات پاسخ خواهد داد.خواستتو از حالا از آنِ خودت ببین.تو ذهنت تصورش کن که بهش رسیدی.هر چقدر تصورت با جزئیات بیشتری باشه بهتره.اگر می خوای ازدواج خوبی داشته باشی،خودت رو ببین که در کنار همسرت هستی،حلقه ی ازدواجتونو لمس کن،لحظه ی خواستگاری شدنترو ببین،چه احساسی داری؟چه مدل لباس عروسی دوست داری؟تو ذهنت تصویرشو بساز و ببین،تصور کن با همسرت به ماه عسل رفتی و زندگی خوشی داری. ایده هاتو دریافت کن و تو ذهنت تصویرسازیشون کن.
4- آرزوهاتو بنویس.اینطوری شروع کن."من شاد و سپاسگذارم حالا که." و جملتو (پاراگراف)با چیزی که می خوای تموم کن.جملتو با فعل زمان حال بنویس.جمله های منفی به کار نبر(اینو یه اخطار بدون).هر روز تا زمانی که به خواستت برسی،چشماتو ببند و با احساس واقعی و مثبت تصورش کن،طوری که الان بهش رسیدی و داره اتفاق می یفته.
5-احساسش کن
احساسی که بعد از رسیدن به خواستت خواهی داشت رو حس کن.انگار الان داریش،حس اون لحظه رو مزه مزه کن و وانمود کن که خواستت اتفاق افتاده.گفتارت،پندارت و کردارت باید طوری باشه که انگار به آرزوت رسیدی.این مهمترین و قدرتمند ترین مرحله ی قانون جذبه چون این مرحله جایی هست که قانو جذب به کار میفته،گاهی دیگه احساس نمی کنی بهش نیاز داری چون واقعا حس می کنی الان اونو داری.و بعد،کائنات به افکار و احساست عینیت می ده و تو دریافتش می کنی.


6-سپاسگزار باش
تمام چیزهای خوبی که کائنات بهت دادرو بنویس.به خاطر تمام چیزهایی که داری و چیزهایی که کائنات بهت داده شکرگزار باش.کائنات کارهای زیادی به خاطر ما انجام داده.با کمی شکرگزاری برای جبران نیکی های کائنات،باعث می شی تا کائنات برانگیخته بشه و خیر و نیکی بیشتری به زندگیت راه پیدا کنه.اگر نشانه هایی دریافت می کنی که بهت نشون میده که به خواستت می رسی،سپاسگذار باش،اگر هنوز به خواستت نرسیدی بازم سپاسگذار باش،اگر حس می کنی که داری به خواستت نزدیک می شی شکرگذار باش.تو باید در تمام طول این پروسه و حتی برای خود این پروسه و طی کردن اون شکرگزار باشی.شکرگزاری قدرت موتور محرک کائناتو برای رسیدن به خواستت چندین برابر می کنه.


7-به قدرت کائنات اعتماد کن

دنیایی رو تصور کن که کاملا شبیه به جهان واقعیه اما هر چیزی که در اون آرزو می کنی فورا پدیدار می شه.خودت رو در اون دنیا(بُعد دیگر)ببین،درحالی که هر چیزی که از کائنات درخواست می کنی فورا ظاهر می شه.مرتب در جستجوی خواستت نباش؛ مردم معمولا اینطوری جذبشونو خراب می کنن.اگر تو مرتب نگران و چشم انتظار رسیدن به آرزوت باشی فقط داری به کائنات می گی که اونو نداری و چیزی که جذب می کنی،نداشتنه بیشتره. صبور باش،نا امید نشو اگر خواسته هات هنوز برآورده نشده،به خودت استرس نده که "آخه چطور ممکنه؟".اجازه بده کائنات این کارو برات انجام بده.

باز هم به شما توصیه می کنم پاور پوینتم رو دانلود کنید و حتماً فیلم جذب رو ببینید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه